ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم ویدئو | علوی مقدم: ساماندهی ورزش مشهد، مطالبه مردمی و اقدام بزرگ شورای ششم بود
سرخط خبرها

قالیباف: سپاه امروز یک نهاد انقلابی و برخاسته از بطن مردم است| استکبار و صهیونیست‌ها دنبال ضربه‌زدن به سپاه هستند+‌ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۲۲۰۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
قالیباف: سپاه امروز یک نهاد انقلابی و برخاسته از بطن مردم است| استکبار و صهیونیست‌ها دنبال ضربه‌زدن به سپاه هستند+‌ فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه امروز یک نهاد انقلابی، مکتبی، مردمی و ارزشی و میراث دار فرهنگ شهداست و برخاسته از بطن مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (عرشیان بی‌نشان) با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

قالیباف: سپاه امروز یک نهاد انقلابی و برخاسته از بطن مردم است

قالیباف در این کنگره اظهار داشت: میدان دفاع‌مقدس میدان عبور از خود و تمام تعلقات دنیوی بود و از هر قشری و تفکری که در دفاع مقدس حضور پیدا می‌کرد متحول می‌شد، چون فضای دفاع‌مقدس فضای عرفانی و معنویت بود. نقش مردم در دفاع‌مقدس بسیار پررنگ بود و بسیج تبلور سازماندهی مردم در عرصه دفاع‌مقدس بود و توانست تمام حرکت‌های مردمی را هماهنگ‌سازی کند و این هماهنگی از پشت خاکریز جبهه‌ها تا نزدیک خانه‌ها بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس، فرهنگ جهاد، شهادت و همکاری جمعی و ملی را با تمام معنا دیدیم، گفت: در زمان جنگ دو بلوک شرق و غرب وجود داشت و کشوری در آن زمان وجود نداشت که عضو یکی از این دو بلوک نباشد، اما یک کشوری وجود داشت که این قاعده را به‌هم زده بود آن هم ایران بود که در آن زمان بزرگان دو بلوک بر سر ایران اتفاق نظر داشتند و علیه ایران همکاری‌های لازم را انجام می‌دادند، اما ایران توانست همه این دشمنی‌ها را خنثی کند و آن هم به‌وسیله ازخودگذشتگی و ایثار بود.

قالیباف تصریح کرد: روحیه جهاد و ازخودگذشتگی دفاع مقدس اکنون در صنایع مختلف متبلور شده است و این تبلوری را می‌توان در ساخت موشک‌ها از جمله هایپرسونیک مشاهده کرد پس خدای دهه شصت و دفاع مقدس هم‌اکنون هم همان خدا در اقتصاد و صنعت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه امروز یک نهاد انقلابی، مکتبی، مردمی و ارزشی است، افزود: امروز سپاه میراث‌دار فرهنگ شهدا و برخاسته از بطن مردم است. سپاه به تمام معنا امروز یک نهاد انقلابی و کارآمد است چه در دفاع‌مقدس افتخار‌های بزرگی را آفرید و چه امروز در زمان صلح در خدمت مردم است. امروز سپاه در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای نقش فزاینده‌ای دارد که یکی از آن‌ها تسلط اطلاعاتی و امنیتی در منطقه و ملی است که با این سطح از اطلاعات توانسته همه توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی کند.

قالیباف افزود: امروز با زحمات سربازان گمنام در همه عرصه‌ها توانسته‌ایم پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشیم. صهیونیست‌ها و استکبار دشمنان قسم خورده امت اسلامی هستند از این رو متوجه نقش سپاه در این جنگ هستند و برای همین به دنبال ضربه‌زدن به سپاه هستند. دشمنان برای ضربه‌زدن دست به هر کاری از عملیات جاسوسی، ترور و انفجار امکان می‌زنند و به هر شکل ممکن دنبال تضعیف این نهاد انقلابی هستند، اما هر بار توسط این نهاد مردمی شکست خورده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه امروز نگهبان دژ اسلام و فرهنگ شهداست، تصریح کرد: سپاهیان اسلام باید با هوشمندی و اخلاص و به دور از هوای نفس تمام ماموریت‌ها و رسالت‌ها را انجام دهند، زیرا حفاظت از این سرمایه بزرگ و گوهربار برعهده سپاه است.

قالیباف با بیان اینکه امروز جبهه جنگ مشخصی وجود ندارد، بیان داشت: امروز با یک جنگ شناختی روبه‌رو هستیم و همه جا جبهه جنگ است از این رو باید امروز در سه بخش توجه ویژه‌ای صورت بگیرد. یک حفاظت و توجه به بعد ایدئولوژی دینی و اعتقادی و دوم حفظ قدرت و صلابت سپاه و سوم بحث محبوبیت سپاه نزد مردم است تا همچنان محبوب در بین مردم باقی بماند. باید اقداماتی صورت گیرد که همه با هر قشر و سلیقه در سایه امنیتی که بخش قابل توجه آن را سپاه تامین می‌کند سپاه را جزو خود بداند و همین کفایت می‌کند تا سپاه را باید دوست داشته باشند، زیرا امروز قدرت اصلی ایران توان موشکی و نظامی نیست بلکه این قدرت در قلب‌های مردم است هرچقدر قلب‌های مردم به ایران و انقلاب نزدیک باشد این کشور قدرتمندتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->